Nasza misja

Dla założyciela i kierownika Przychodni – dr Piotra Pitery, zawsze nadrzędną wartością jest Pacjent.

Pomoc lekarza jest wg niego misją i odpowiedzialnością. Z tym poczuciem dbałości o Pacjenta, pracuje cały zespół Przychodni EKO-MED. Wysoka jakość usług jest więc dla nas standardem codziennej pracy.

Aby tę pomoc świadczyć na najwyższym poziomie, nasz zespół nieustannie doskonali swoją wiedzę, umiejętności oraz inwestuje w najnowsze rozwiązania technologicznie.

Naszą największą ambicją i marzeniem jest to, aby każdy pacjent spotkał na swojej drodze lekarza stomatologa, który zdobędzie jego zaufanie i otoczy opieką na długie lata.

Udogodnienia dla Pacjenta

Chcesz zostać naszym pacjentem? Zobacz czego możesz się spodziewać na pierwszej wizycie

  • dla niepełnosprawnych: rampa wjazdowa przy wejściu do Przychodni, posiadamy wózek inwalidzki, a w całej Przychodni nie ma progów
  • system przypominania o wizycie w formie sms
  • wygodny system finansowania
  • program lojalnościowy
  • rozpisany kompleksowy plan leczenia.

Polityka jakości

  • posiadamy certyfikat ISO 9001:2015, który stanowi wyróżnienie w systemie zarządzania jakością usług

  • od 2017 roku jesteśmy aktywnymi członkami Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorców i pracodawców – Przedsiębiorcy.pl

Wyróżnienia

  • II Miejsce Plebiscytu Orły Stomatologii 2021/2022 w Chełmie
  • Laureaci konkursu ORŁY Stomatologii GOLD 2022

Wyróżnienie Instytutu Badań Marki

Tytuł „Zadowolony Pacjent” jest mianem prestiżowym, gdyż otrzymują go jedynie nieliczne jednostki medyczne. Stanowi on uhonorowanie ich wysiłków na rzecz zapewnienia pacjentom usług medycznych o najwyższych standardach. Szczególnego charakteru temu tytułowi nadaje również fakt, iż udzielany jest on na wniosek samych pacjentów – stanowi ich podziękowanie za udzieloną pomoc oraz wyjątkową dbałość o ich dobro i zdrowie. Potwierdzeniem jego nadania jest prestiżowy Certyfikat – unikatowy na rynku medycznym, wyznacznik przykładnej placówki służby zdrowia, a zarazem jej zobowiązanie na przyszłość, zapowiedź dalszych starań nad zapewnieniem swoim pacjentom usług medycznych na najwyższym poziomie.

Podziękowania